honey honey -musikal

hur kom det säg att jag hamnade på en musikal idag liksom !?
jo så här var det... Vi var ju på pax träning som vanligt, sen så var det s:t hans barnen som hade gjort en musikal som dom skulle spela upp i aulan (byggnaden brevid) Emma hade syskon så hon kilade iväg men även jag och Kornelia hängde på.
Musikalen var faktist bra när man tänker på att dom inte var så gammla och att dom var så många, den handlade om... hmm... iallafall så sjöng dom en massa Abba låtar.
Efter musikalen stannade jag kvar med alla gamla s:t hans barn, typ Emma, Nina, Kornelia, David, Amanda, Signe, hennes kompis och Simon så klart ( Davids coola bror) Det var roligt att se vilka skol-lovers dom var, dom blev helt galna över att få se sitt gamla klassrum och lärare. Dom var tvugna att låsa skolan tillslut så vi förflyttade oss ut till skolgården istället, där dom stod och pratade gamla minnen...
Så jag och simon fick bilda klubb om att inte ha gått i deras gamla klass =)


egen design till s:t hans
honey honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0