Håret i första hand

Eftersom att det inte blev något på gymmet idag så kom mamma med idéen om att åka ut till och jogga vid spåret i p18. Vi skulle bara vänta en stund så att det slutade snöa, visst tänkte jag, den här snön kommer ju aldrig att försvinna så det blir en liten slappar kväll. Men Nej ! Snön försvann och vi åkte ut till spåret.
I bilen sitter vi och skojar om att det blåser på havet. Den som skrattar bäst skrattar sist kan man väl säga när vi var framme och steg ur bilen...
För vet ni ?! Då snöade det och blåste värsta stormen typ.
Det blev så att jag sprang och mamma gick med Wilma ! Eller vänta lite nu, jag menar tvärt om, mamma sprang och jag gick med Wilma. jaja, det är väl inte så viktigt...
Jag sprang inte p.g.a att håret var ny plattat och luvan var tvungen att vara uppdragen hela tiden, dessutom var det oerhört kallt !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du glömde bort en detalj, mobiltelefonen, hela tiden mot örat eller om det var sms, Typ lite svårt att springa då :>

2009-03-10 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0