Glassbaren, igen =)

Dagen startade med ett 2 timmar långt teoripass i hemkunskap, vi ska ha ett stort prov i näringslära om några veckor som har en stor betydelse för slutbetyget. På franskan är det fortfarande vikarie, CristinE, med E det är viktigt enligt henne :P
Efter skolan var det dags för glassbaren igen då, jag, Sebbe och Simone. den har varit öppen i 4 dagar nu och jag har redan varit där 2 gånger liksom =)
För min del blev det trippelchocolat och någon annan smak med marchmallows. Det var så pass fint väder ute så vi skulle sätta oss ute och äta, men det blåste på tok för mycket... så istället gick vi hem till mig =)

Nu ska jag
packillepacka lite inför sthlm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0