Från The Hives till Gotlännska soknar

Denna Tisdag började med idrott, helt lugn kom man in dit, tills man fick höra lite mummel om Bip-testet. Det är allas mardröm, jag var borta förra året så för mig var det första gången. Man var lite skraj när man hört dom andra säga hur dödstrött man blir. Efter min egen uppfattning tyckte jag det var: lite sissådär.
Nog pratat om det där testet...
På So:n hade vi the final med över 100 frågor som var skapade av oss, i klassen. Det var alla möjliga frågor om musik, geografi, politik m.m
Skratt-Josefine
På elevensval försökte jag med att rita lite på mina serier, min fantasi var borta för tillfället och mitt skratt var där istället, trevligt var väl det. Men när man skrattar åt absolut ingenting och man inte kan hjälpa det är det lite jobbigt...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0