eiffeltornet attackerar

Idag vaknade jag av mig själv, eller av väckarklockan då... Malin är i Stockholm idag över dagen tillsammans med sin kusin så jag fick ingen väckning.
I skolan var jag på sekretess undervisning för att jag har fått en prao plats som kräver tystnadsplikt. Jag har fått apoteket. Både kul och inte eller det kan bli kul, vi får se det är ju ett tag kvar till dess.
PÅ hemkunskapen gjorde jag köttbullar, riktigt fina blev dom !
Efter skolan gick jag och Kornelia en snabbis på stan, vi kollade in lite solglasögon =)
Sedan gick vi hem till mig för att plugga lite på So.n, vi gjorde typ allt annat än att plugga men iallafall :P
På vägen hem var det super halt och jag tänkte inte på det och vipps så låg jag på marken. Jag skrek, inte för att det gjorde ont utan för att jag typ blev rädd :P En tant i närheten blev ännu mer rädd än vad jag blev och skrek ännu högre...
Det lilla roliga med det hela var att jag satte ner handen och i handen fick jag eiffeltornet, asså det är min barlock på mitt Thomas Sabo smycke.

Nu ska jag på riktigt läsa på till So:n, tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0