Den positiva dagens resultat

Denna underbara dag började lyckat. Vi stod och väntade på att våran hemkunskapslärare skulle låsa upp teori salen för det var våran tur att ha den lååånga teorin idag. Men då kommer hon och säger att den andra klassen som vi jobbar tillsammans med inte var här idag så vi kunde få köket och göra knäckebröd istället =)
Vi skulle ju också ha franskavikarie, fast då hade våran ordinarie lärare kommit hem från sin resa...Inte för att jag vet om det var bättre men...
Den fina dagen fortsatte med basket på idrotten och FILM på svenskan. The green mile.

Efter skolans slut gick jag & Malin hem till henne, vi fixade i ordning lite muffins som vi sedan tog med till Amanda. Joo, vi skulle nämligen vara med på en fest till deras filmprojekt till svenskan. Jag blev sminkad och sedan började festen eller "festen". Deras film kommer att bli grym, idén, manuset, allt och pricken över i:et är ju att jag är med i bakrunden :P


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahah, klart att det är du som gör filmen jos! xD du var bra på att spela full fjortis ;)<3

2009-03-12 @ 22:49:41
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0