Storstaden

Idag har det varit en toppen dag i stockholms city. Shopping, mat och sol! Det var sjukt varmt mellan alla hus och gator. Vi åt på en mysig resturang i Sturegallerian. Något jag rekomenderar! Det var reaskyltar överallt, verkligen! Snacka om kontrastrer när jag idag gick i storstan med en massa folk och shoppade när jag för några dagar sedan var i skogen närmaste affären var Ica butiken som låg över en halv mil bort...
Det är svårt att avgöra var jag trivs bäst. Landet är väl otroligt mysigt, men jobbigt ibland... "Det är en gåta att ställa till en präst" som mormor brukar säga ;)

Imorron tar jag båten över till Gotland. Saknar ön lite faktiskt, det var länge sen jag var där, man kan inte direkt räkna Söndagens besök... Det blir direkt till konfan imorron!
 
                                                                                                        Hamnat på fel sida om glaset ?!

God!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0