sommarlovet börjar nu

Första inlägget på sommarlovet kommer här !

Efter telefonkjedjor, mass-sms, samtal till rektorer och lärare blev det tillsist avslutning som sagt nere i almedalen. Det var pissväder men efter ett tag började det att arta sig.
Sång och stependium som vanligt och så betygen så klart ! Jag blev nöjd med mina betyg!

Efter var det glassbaren som gällde, ni vet tradition med ungefär hela klassen.
Jag och Simone kom bort från dom andra och var med Louise och Vendela en stund istället.
På väg hem stöter jag på Sebbe, Johanna och co. jag går med dom en stund. Gick till Johanna och sedan bjuden på tårtkalas. Gick förbi mamma på jobbet och sedan hem.

Ikväll är det grillning på gång, liksom "after school" om vädret håller i sig. HOPPAS<3


Kommentarer
Postat av: Carina

Toppen betyg till en toppen tjej :)

Hoppas solen tittar fram så ni får grilla.

Kram

2009-06-12 @ 19:52:26
Postat av: Mamma

Du är så fin i din nya klänning.

Kram

2009-06-12 @ 23:31:05
Postat av: Kornelia

WIIIEEE :)<3

2009-06-13 @ 10:49:28
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0