Sista normala Fredagen

Där var sista normala och hela skolveckan slut. Nu är det lite mer exakt en vecka kvar till skolavslutningen. Dagen har rullat på bra och vi fick tillbaka musik prov och teknik arbetet. Musiken är jag inte nöjd med, just nu hatar jag det där provet. Eller såå pjåkigt var det kanske inte, men det kunde ha gått bättre...

Idag är äntligen alla inlämningsuppgifter över. Både So:n och No:n är inlämnade och klara. Lämnade in dem och var faktiskt nöjd. Det handlede om Reptiler och en egen religion.



Efter skolan fixade jag och Malin fika och sedan hem till henne och åt det. Nu är jag hemma och ikväll ska jag hem till Malin och hennes släkt för att spela kort och ha kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0