problem

Sista skolveckan började idag. Ganska soft, inte så mycket att göra. Vikarier har jag haft på 2 lektioner idag.

Min lilla krångliga rygg var vi tvugna att ta tag i idag, står inte ut med den. Fick hjälp och råd, det är något ben som hoppat lite snett som så småningom kommer hoppa tillbaka (om jag fattade rätt) Till hjälp så länge blev det en MASSA medicin.
Sedan blev det drivein, återvinning och handling.

Nu måste jag få tag i en inhoppare tills imorron när jag egentligen ska uppträda på nicolaikrogen, tussan också :/
Sista idrotts lektionen blir säkert inte av för min del imorron heller :( Det är sista lektionen med han överhuvudtaget, sedan går han i pension :(
Snacka om problem...

Kommentarer
Postat av: EMMA

vilken muppbild på mig XD

2009-06-08 @ 20:10:53
Postat av: Diana

Jag är inhoppare! Jag är inhoppare!

2009-06-08 @ 21:29:30
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Carina

Stackare, tycker synd om dej.

Är det inte magen som spökar så är det ryggen :(

Hoppas du snart mår bättre.

Krya på dej

Kram

2009-06-09 @ 09:22:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0