På stan

 Nu är den nya tävlingen igång!

Så här går det till:

Jag tar en bild någonstanns här i Visby. Sedan är det eran tur att gissa i en vecka var den bilden kommer ifrån. Det kan t.ex. vara en bild på en port, en speciel skylt eller något som kan visa att ni har koll på vad som finns runt om visbys gator.

Ni får en vecka på er att skicka en komentar med namn och mail. Kommentarerna godkänns inte av mig utan är alltid hemliga i denna tävling. Är det fler med rätt svar, så lottar jag! Vinnaren kommer att få ett specielt inlägg här på bloggen, något mer...det får vi vänta och se!

Verkar det som om det är en ganska svår bild så kommer jag efter någon dag att ge er ledtrådar!

Jag kommer att vara ganska snäll i bedömmningen så det är bara att gissa hej vilt!
Ett litet exempel kan vara...
 


Jag tror ni fattar vittsen nu! Så sätt igång och klura på veckans "På stran"

Varifrån kommer denna bild?


****Lycka till****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0