HEJ DÅ på ett tag

Nu är den lilla tiden i Sthlm snart över, ikväll blir det tillbaka till Gotland. Men där blir det inte länge heller...några timmar bara eftersom att vi åker till ÖLAND IMORRRON!!!! Ska bli så J***A kul. Vid 05.20 ska vi vara vid båten :S

Vi är där en låååång vecka, kommer till Gotland på Söndag vid 18 tiden. Hinner knappt landa när jag efter en halvtimme tar båten till Nynäs och Sthlm, är där och kommer lägligt tillbaka några dagar innan konfirmationen.

Vilken res-sommar detta kommer att bli :) Och mer kommer...
;)
Inget bloggande nu under Ölandsveckan :( HUR SKA JAG KLARA MIG ?!?!?!?
Men tur att det finns mobilblogg som jag kan trösta mig med när det känns jobbigt!

HEJ DÅ alla glada hoppas ni får en bra sommarvecka, hoppas jag också får det vilket jag tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0