Gårdagen

Hejsanhejsan är på bra humör nu ! För vet ni ? Det är SKOLAVSLUTNING IDAG!!!! Ett plus i kanten att det har slutat att regna också :)
Igår blev det inte något bloggande på kvällen, hann helt enkelt inte. Jag och Emma var och tittade på vårruset och provade lite saker där. Jag var 3 sek. från att vinna! Först skulle man stå på ett ben i över 3 min, sen med förbundna ögon ;o

Sen cyklade jag och Emma runt lite. Juste vi kollade på Visbybrass som var i botan. Vi slog en liten pling till några andra vid namn David, Ville och Gustaf. En fin kväll som igår spenderades mest ute och vi snackelisnackade lite.


Ville också springa :(


Jag & Emma lyssnade på musik i botan tsm med gamlingarna

Fina blommor


Vendela & Louise

  

Nu blev jag ledsen igen för det SPÖREGNAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0