fullt upp

Dagen har varit full med en massa saker... Faktist ovanligt mig att inte blogga fören efter 21...
Några betygsamtal har vi haft, är väl ganska nöjd hitils!
Sista paxträningen innan lovet var idag. Jag, Olivia & Diana hade fixat muffins som blev som en liten avslutnings suprice!
Har fixat lite småsaker på designen igen som jag tror att de flesta inte lägger märke till, men pedantisk som jag är vill jag bli nöjd!
Behöver egentligen skriva So&No som ska vara klart denna vecka, får ta tag i det nu, ha det gött!


"hör upp se upp för gycklargruppen Pax. Denna heta ödes dag börjar strax, den tjugotjunde julio trettonhundraett å' sextio!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0