Cykeldagen

Jag måste bara börja med att säga att jag vaknade EFTER Diana idag ! Det är helt otroligt ;o
Sedan frågade jag Diana om jag hade drömmt att mamma ringde eller om hon verkligen gjorde det :P Och hon hade ringt, så tidigt att jag inte änns kom ihåg det...

Cykeln var med till Terra Nova mot konfan vi skulla nämligen på cykeltur idag. Men först var det lite i kyrkan, sedan på hojjen mot första stoppet ett typ kalkbrott som var JÄTTE fint!!! Sedan mot Västerhejde kyrka där vi sjöng och tände lite ljus. Sedan vidare mot vårat slutmål, Axelsro. Där grillade grillspett, hade 5kamp och världs kul verkligen :D

 
 
 

 


Imorron blir del ledigt från konfan och MOT STOCKHOLM :)

Längtar till söndag då jag och alla underbara drar till Öland<3



Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka mysiga sommriga bilder.

Sol, cykel & grillning låter nice ;)

Kram

2009-06-18 @ 13:56:37
Postat av: Johanna

Nu är jag besviken att jag inte är med på en enda bild:P

2009-06-18 @ 21:14:47
URL: http://johannaengstrom.com
Postat av: Johanna

Det är bra Josefine:P

2009-06-19 @ 09:06:48
URL: http://johannaengstrom.com
Postat av: you know...

alla underbara!!?? tack så mycket :(

2009-06-22 @ 09:49:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0