Äntligen Sthlm

Tidigt ute idag när jag skulle åka med båten till fastlandet. Jag och Olivia gick ner till båten och satte oss på våra platser. Det började lite oroligt när kaptenen säger att han är lite sjuk och att vi kommer att bli försenade till Nynäs. Det var nämligen så att den ena mortorn hade fått in lite vatten och gick lite sämre. Annars var överfarten lugn.
Mer försening väntade när vi kom till bussen, det var bygget på 73:an som var lite extra igång idag. Och central bron var också under ombuggnad.

MEN, tillslut var vi framme vid centralen och vi gick hem. Lagom när man hunnit gått in fick mamma ett bud och vi åkte iväg och jag fick hjälpa till att vara budbilskörare. En sväng förbi Solna centrum blev det också :)

Skönt att få en liten GotlandsPaus... Saknar dock vissa<3 Men skönt att slippa lite också...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni var så duktiga som klarade resan så bra själva. Tack för hjälpen min "kartläsare" så glad att vi inte hamnade i Danmark:)

Kram

2009-06-18 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0