8H kolla hit

Lysstring alla 8H:are!!! Imorron är det eventuelt utflykt som gäller. Om inte vädrets makter säger något annat. Villa bara påminna er alla om att ta med badintyg om ni ska bada. För det ska ni väl ?!
Jaja, jag ska inte vara för optimistisk nu, men vill ju så gärna bada! Det kommer säkert vara så att jag är badkrukan på stranden som inte vill bli kall...
När jag ändå håller på kan jag ju påminna er om

  • cykel
  • cyklehjälm
  • mat
  • badkläder
  • handduk
  • badintyg
  • kamera(?)

Hoppas på fint väder, fin dag med fina vänner <3


Kommentarer
Postat av: simonee

sv: hahah, jo det är den den ;D

2009-06-10 @ 21:39:44
URL: http://parkregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0