5 år på Gotland!

Idag 4juni 2004, precis nu efter 23 (23.20) tiden kom jag med båten till gotland för att sedan bo här. Tiden har varit underbar och hemsk! Men alla vänner är helt oslagbara, det är bra med gotland alla GUTAR! haha^^ Jag vill verkligen hedra alla mina vänner här på ön, ni betyder så sjukt mycket för mig. Även kompisarna på fastlandet som fortfarande betyder mycket för mig och att vi inte har tappat kontakten efter alla dessa år.
Kan ni fatta en hel hand på Gotland (5 fingrar, fattar ni?!)
Det är omöjligt att berätta allt så därför så får lite ihop skrapade bilder fixa det. Tack!

Men vet ni en anna sak då ?
Denna dag fick vi Wilma ! Vi var och hämtade hem henne för 5 år sedan i Uppsala den 4 juni-04

men vet ni en till sak som hände den 4 juni -04 för 5 år sedan?
Joo, vi hade skolavslutning i gamlis i Uppsala och jag fick ta farväl av alla kompisar, lärare och lågstadiet...
tänk va mycket som kan hända på en och smma dag!

Idag den 4 juni har det varit en fullspeckad dag också, dock inte lika som -04 men...juste det blev aldrig Axelsro, vi stannade kvar i terra nova och hade myspys där istället.

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för att du kom till gotland! Du är en helt underbar vän Josefine! Jag älskar dig :)<3

2009-06-05 @ 13:02:50
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Kornelia

haha, fan vad rolig den där bilden från lägret i sjuan är! Jävla småungar, ähum! ;) Nej, men vad sjukt de skulle va om du aldrig flyttade till Gotland, du gör en del av hela ön <3

2009-06-07 @ 14:27:39
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0