1juni-sthlm

Lite om gårdagen kommer här!
Började med att jag åkte med morfar till sthlm. Jag kom ganska sent hem till mormor där jag skulle sova. Hon hade gjort med jätte mysigt och vi började med lite te och fika.

Nästa dag hade mormor gjort rabarber kräm på de rabarber jag tagit med från gotland. Sen var det stan som gällde. Det var så J***A varmt ute, fast skönt. Mormor och jag åt på en as cool resturang med utsikt över hela sergel. Gott var det också!
Lite fler affärer blev det sen innan vi gick hem igen för att äta mina favorit biffar som mormor hade gjort.
Med en minuts marginal hann jag med bussen. Överfarten var lugnt, sisådär 400 passagerare bara. Kan ni fatta att jag somnade i en vilstol?! Dom som är helt omöjliga att änns sitta skönt i, men jaja miraklet inträffade inatt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken mysig dag & så mycket ni hann med. ;)

Karm

2009-06-03 @ 08:07:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0