♥ Det blev så lyckat ♥

Inte kan man tro att det var jag som sa för ungefär ett år sedan att konfirmera sig är bara onödigt med tid, snack om Gud och en massa långtråkiga gudstjänster. Men hur kunde man ha så fel?! Den här tiden med konfan har varit så otroligt rolig. Jag kommer ha med mig den här tiden och ALLA DESSA VÄNNER hela livet!!! Men ledarna då... Dom har också varit så grymt bra och roliga! ♥ TACK TILL ER ALLA ♥

Jag & Kornelia, nervösa innan kyrkan


Igår vid 16 tiden gick jag ut ur kyrkan och var konfirerad. Utanför blev det stort kramkalas... Vi åkte ut och åt en massa gott vid Fridhem där vi hade fixat bord. Släkten och Malin, kan det bli bättre?! ♥
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0