Fårösund och Fårö resa

Bilen for mot Fårösund och vi hittade boende och nyckel nästan på en gång! Vi åkte över till Fårö där vi åt jätte god mat. Sedan gick vi en liten promenix för att utforska stället där vi bodde. Hittade lite skumma gamla hus och finfin strans med brygga. Perfekt för mig och Olivia att ta våra superhopp foton :D
Wilma blev överlycklig med strand och natur!
Sedan träffade jag Vendela, det bärjade med att vi hade bestämmt ställe där vi skulle mötas men det visade sig att vi menade olika! Det började regn, mitt hår blev lockigt och jag hittade inte så bra här... Men det gick över ganska snabbt och vi gick hem till Vendelas hus och pratade, pratade och pratade...Mysigt värre!
Vi tog en sväng med tandemcykeln:)

Imorron blir det nog en strand om vädret tillåter det men MASSA sol, bad och mys! Koppla av från Visby-sommar-liv lite ;)





Kommentarer
Postat av: Carina

Du har så mycke fina & kuliga bilder på din blogg.

Verkar vara en jättemysig sommar med många resor, kompisar & bad. :)

Kram kram

2009-08-01 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0