trött.

Orkar inte bloggaom allt nu...Men dagen har varit fin!
BÖrjade med ett dopp i brottet, sedan Pax träning inför medeltidsveckan. En liten paus sedan var det träning inför jungfru spelen, brandskattningen och Atterdag. Ska vara "äcklig typ" då :D
Det är den första söndagen i medeltidsveckan altså den 2 aug. Så jag missar cykelsaken med kyrkan och co.  :( Men det är nästan värt att se det på strandpromenaden vid 20-.... fast den börjar vid södertorg 18 tror jag, då vi är gycklare ist;)

På kvällen nu har vi ätit på Joda och lyssnat på Di sma undar jordi. Inte direkt min smak men... :P Lite galet och så. Men god mat och underhållning :)

Ganska långt ändå...Bilderna kanske kommer här nere imorron, vem vet !?

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

japps det är jag som tagit bilderna :)

nä gud vad kul, där skulle jag också viljat vara! det var kul va?

2009-07-29 @ 00:12:47
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0