Rekord

Idag var det teatertime, jag & Wilma var med. Det var våran favorit busschaufför Rosmarie som körde idag :)
Vill ni veta en sak ? Det var besöksrekord på Kneippbyn idag !!!! Kan ni tänka er hur mycke folk det var då?! Det blev till och med en extra föreställning med teatern ;o
Jag måste lov att säga att idag var de bästa föreställningarna jag har sett!

Jag och Wilma satt i skuggan idag, på andra föreställningen kom det en liten tjej med sin familj och satte sig med mig och Wilma, hon var jätte rolig och tillsammans satt vi och sjöng och tjoade:D Hon var världens Annika fans verkligen! Sen blev hon värsta ledsen när vi skulle skilljas :/

Hemresan var det Rosmarie som körde igen:) Vi sjöng "Vår busschaufför" gissa om hon blev glad?!

Nu är det Eldkvarn i Warfsholm som gäller, vet inte riktigt vad det är men det ska bli kul att se iaf :D

Min lilla Kornelia är hemma från Kreta nu!!! :D:D fast hon är i sthlm typ i två dagar:( Men sen måste jag träffa henne, har saknat henna så in i norden<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0