Otroligt Roligt


Nu ska vi se om jag kommer ihåg hela dagen...
Jag, Diana, Olivia och Wilma tog gitarren och gick ner till Almedalen, det var sjukt varm där!
Skönt sen när vi åkte ut till brottet för att svalka ner oss lite.
Sedan fika vi med Dianas syster med kille och vänner. trevlig!
Sen gick vi till Diana där vi spånade på lite Pax idéer. En glass skulle sitta fint, vi tog moppen till hamnen, träffade Marcus där sedan pratade vi lite:)
Vet ni vad vi gjorde sen!? Vi gick upp i självaste domkyrkotornet! ;o Längst upp i kyrkan! Helt otroligt roligt! Såg över HELA Visby... Tappade räkningen på trappstegen efter hundra typ :S


Kommentarer
Postat av: Diana

Ja, en otroligt kul dag tycker jag! tack för sällskapet :)<3

2009-07-24 @ 01:06:02
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Fredrik (morbror)

WOW. F_n vad häfftigt. Det vill jag också göra. Men det verkar lite läskigt, men om nån håller handen så kanske...

2009-07-24 @ 09:55:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0