Om alla dessa dagar



hmm...Vart ska jag börja?! Lite smått vet ni ju p.g.a mobilbloggen :P

Åkte nästan direkt till morfar i roslagen. Där har vi tagit båten till Åland, spelat, solat lekt och haft super :)
Vi åkte till Enköping för att hämta Filip. Vi var och tittade på modelljärnvägar, coolt! Jag och Fille har plockat bär, golfbollar och lite andra saker :P
Roger och Ann kom och dom var jätte trevliga och roliga att spela spel med:P
På hjärtö var det också jätte mysigt, jag badade faktiskt;)

Efter ca. en vecka var det mot Uppsala som gällde för att hämta Wilma. GUD vilken syn efter typ 1,5 vecka utan henne<3 Hon spöade alla i sn närhet...
I sthlm var jag och mormor på stan lite, en dag kom Ida<3 vi gick också på stan och pratadepratadepratade! super mysigt<333
En hunddag blev det till Fredhäll där Wilma också får bada, vi åt, badade och solade.

Det var väl det mesta lite kort ;)


Kommentarer
Postat av: Diana

Vi måste ses någon dag! <3

2009-07-18 @ 02:31:18
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0