Mys kväll

Fullt upp sedan man kom till ön må jag säga! Börjar bli riktigt resvan nu ju ;) Ni kan inte förstå vad jag stressade mellan båten och kyrkan...Men allt gick bra och våran konfa kommer att bli så Jävla perfekt (inte svära Jos!)
Alla som vill, kom och titta det blir super duper kuligt!

Lite om idag kanske ?! Jo, efter konfan cyklade jag, Diana, Embla och Rikard runt lite, förbi och hämtade badkläder typ :P Vi funderade på att bada i brottet men efter lite omständigheter och förvirring blev det den gamla vanliga Kallis och almedalen. Och bra var väl det, vi satt och hade lite mysigt juste den där Marcus kom också :P  

Det blev godaste gott gott på Isolabella. OKEJ, jag vet jag råka säga lite fel i min beställning men toppen blev det...

Lite senare skulle Urmas Plant spela där så vi gick dit och träffade deras största fan och var med i fancluben och lyssnade. Grymt bra var dom iallafall!
Med gitarr och sång blir allt toppen!

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0