mys dag i smeten

Gick upp 04.30, shiiitt inte konstigt att jag är trött :P haha^^

Men gud vilken mysig dag!

Först jag och Wilma på buss och båt, vilken toppen hund man har då! Hon är helt underbar och duktigt<3 Tänk er lilla söta Wilma i en Burberry hundväska, åhhhh hon var så söt!
Nere vid hamnen kom Olivia och mötte oss.
Jag gick hem lastade av mig i ca. 10 min, sedan var det EMBLA-time<3333 Hon ska vara borta i typ 2 veckor!!!!:'(
Vi gick runt och snackade av oss om allt och inget. Efter ett tag gick vi upp till busstationen för att träffa Rikard. Vi gick ner till chokladaffärens café typ :P Sedan ner mot almedalen. Åhhh va jag hade saknat älskade almis<333

Vi satt där snackade lite sen gick jag och Wilma för att träffa mamma som hade slutat jobbet.
Jag visade lite på PS, sedan kom Malin<333 MALIN, super kul att se henne!!! Och tackar för presenten!

Sedan gick vi till grannarna för att äta lite till och fika. Plus allt prateliprat :D

VILKEN UNDERBAR DAG DET HAR VARIT!!! har faktiskt saknat ön lite...och nu är jag här:)

Imorron och resten av de 5 kommande dagarna är jag på kneippbyn med Olivia(Annika) Det tar ju inte hela dagen heller, har fler att träffa;) Ska nog filma hela imorron! Så någon som är där då!? säg till moi;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0