Gårdagens kväll with Olivia


Kvällen blev toppen mysig tillsammans med Olivia:)
Vi träffades och gick runt, snackade, SKRATTADE och jaa helt enkelt de vi under 18 åringar gör! Vi har kommit på för alla er under 18 att påsar och pullvergodis är en rolig sysselsättning! Olivia lädre mig alla knep gällande det, hon är van sedan ung "lördags-godis-ålder" :P
Ganska mycket roligt folk som kommer förbi, dock lite knasiga också :P
Självklart var Brio med hela kvällen också:D
Runt halv ett, ett-tiden gick jag hem. lite mys inne hos grannarna med ost och kex, trevlans!

Tack för finfin kväll finfina Olivia ♥

Vi rekomenderar en kväll som denna:

  • Påsar
  • Godispullver
  • Leopardmönstrat
  • Living the life



Kommentarer
Postat av: Lololivia

Det var jättetrevlgit det.

tack själv finfina Josefine <3

"så där kan man ju också gå!" hahaha

2009-07-26 @ 18:13:48
URL: http://what-about-w.blogspot.com
Postat av: Embla

Jag skanar er sjukt mycket tjejer! <3<3<3 ses och ha grillkväll när jag har kommit hem? typ tisdag? <3<3< puss älskar dig

2009-07-31 @ 12:10:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0