Vilken j***a tur!

godmorgon!

lite trött vid den här tiden, inatt kunde jag inte sova p.g.a att min nya dator krånglade och inte ville starta eller någonting. Men nu när jag vaknade och fixade lite men bateriet så fungerade den igen! :) helt otroligt.
För att jag är uppe så här tidigt beror på att jag ska på konfimations träff idag. jag, Kornelia, Emma, Nina och Amanda, Diana är i Sthlm och softar. Men vi ska i.a.f gå ända till terra nova och vara där hela dan! vi får se hur det går....

ses sen så får ni höra mer...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min "lilla duktiga tjej". Vilken fin blogg du gjort och du har lärt mig vad en blogg verkligen är.

Kram

2009-01-15 @ 10:30:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0