nya, första, riktiga, härliga kvällen..

... i det nya huset !
när vi alla hade suttit ner en stund och vilat började vi fundera på maten för idag, alla hade olika åksikter men det slutade med reultatet av en köttbit. det blev då jag som gick till affären också då, till torgkassen.
efter lite knep&knåp fick vi ihop detta :

förrätt: snittar m. skagenröra och löjrom
varmrätt: sallad, entrecote. potatis, bearnaisesås, persilje smör
eftrrätt: typ godis & glass


sen blev det lite tid framför burken och körslaget. inget vidare så jag och wilma tog en liten prominix istället =)
mamma och olivia hade också tunering i sten, sax, påse... det är bara fantasin som kan sätta gränser om vad man kan hitta på...hihi. fast mest underhållande var det ju att titta på :)
nu sitter jag som vanligt med datorn i knät och skriver, brevid mig ligger Wilma med fyra tassar upp i vädret och njuter av att få ligga på en egen sida i dubbel sängen, snacka om bortskämd liten gycke^^
god natt & sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Blogg beundrare

Gillar att följa dig i din dagboksblogg. Hoppas du vaknar snart och börjar berätta om denna dag.

2009-02-01 @ 08:18:30
Postat av: olivia

gott va det!

det e min mat du tog kort på :)

2009-02-01 @ 10:17:11
Postat av: sv. olivia

hehe, ja. din mat var ju finast upplagt ! <3

2009-02-01 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0