pizza dieten

ja ja, jag vet,  jag ska börja ladda upp innför tjejmilen, men det tar vi imorron...
idag efter en lång skoldag med "ärtsoppa" (om man kan kalla det för det?!) och ett påskrivet hyreskontrakt är man värd en pizza. så jag gick till Isolabella för att hämta våra beställda pizzor, mmummmsfillibabba för det !

min pizza (pizzakartong) topping med bearnaisesås, ofc!

inatt så kom jag i säng liiite sent kanske, typ vid 3. fast en anledning var ju för att jag och mamma mötte morfar som kom med båten mitt i natten. sen åkte vi runt i stan och letade parkering för släp, efter ett tag hittade vi en finfin parkering vid krutornet. medans morfar höll på att parkera så gick jag och wilma till almedalen och sprang runt lite och busade, vi hörde domkyrkan slå 1 slag, vilket betyder att klockan var 01.00. lite galen som springer ute där vid den tiden kan man tycka, men det var bara jag, wilma och mörkret som var där...!
...lite vinden också!
som ni förstår så var inte jag den piggaste idag, och mer otur kan man väl inte ha när man börjar med en lektion som består av att sitta helt still och lyssna på våran hemkunskapslärare som pratade om kolhydrater, fett, vitaminer och alla dom där... det var nära på att man somnade där fast jag höll mig i skinnet och klarade lektionen som var 1,5 timme!!!
sen så skulle vi ju bada idag också på idrotten, det gick bra och jag simmade på som vanligt.
bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0