up.side.down

jaa, det är sant, hela världen känns upsidedown just nu ! men det är något vi inte orkar bry sig om nu... se frammåt bara så löser det sig förmodligen. and livning the life !!!
den vanliga dagen då, den har varit lång och händelse rik. min dag börjar med lilla malin som ringde 07.05, like eveyday, annars skulle jag sldrig komma upp, hehe.
och dum som jag är så väljer jag att platta håret när jag har bråttom ändå liksom. men, men. jag hann iallafall. och vi började skolan med idrott. sen va det typ vanliga änmen som matte, svenska och Francois. men sist på dagen hade vi elevensval och då har jag valt redskaps gymnastik. när jag kom dit va jag ensam tjej bland en massa grabbs från olika klasser. men lite senare så kom malin Ahrling, kornelia och emelina =)  vi tränade på volt bl.a, jag är på god väg iallafall tror jag.
på eftermiddan va jag en liten stund med emma och vi typ pratade lite och kollade på datan. sen på kvällen när jag va hemma så bestämmde sig jag och nina för att ta en liten, eller det blev en lång,lång,lång.... men det va skönt, och så kunde man ta med hunden också. två flugor i en smäll liksom :)
det är egentligen inte så konstigt att jag är trött på morgonen när jag aldrig går och lägger mig på kvällarna! skärpning Jos!!! på tal om igenting, visst blev min ipod bra som jag fixade, om ni har någon låt som ni vill lyssna på är det bara att säga till, så kanske jag kan fixa det, jag är inte på teknisk, men det löser sig!

goo natt <3

Kommentarer
Postat av: Diana

hahah, jag skrev också precis om att jag borde skärpa mig och gå och lägga mig tidigare! xD vi borde ha smisk ^^

2009-01-13 @ 23:30:53
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Malin & Nina

Du är ju JÄtte teknisk!! Dude

2009-01-14 @ 16:30:37
Postat av: Antonia

Jag ska så kolla din blogg varje dag nu:P puss på dig<3

2009-01-14 @ 17:25:01
Postat av: Anonym

if i were a boy, lägg till den <3

2009-01-16 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0