today it´s okey

tja, idag är jag faktist på ganska bra humör och livet leker. dagen var helt okej idag,  vi hade hemkunskap och gjorde typ energi mackor, inget vidare. , sen så hade vi läsning och jag läser inte direkt den bästa boken, hehe, det låter typ som att min dag var jätte tråkig hitils men är ma n på bra humör så kan även det allra tråkigaste sakerna bli roliga! sen forstatte vi med françois oc h lite idrott. på idrotten hade vi matta, nu börjar det bli lite kul här... jaaa, för jag fick faktist 4/4 poäng på hjulning, stå på händer, bakåt kullebytta oc h lite andra saker också. lite nöjd faktist :)
sen var  vi i tekniksalen och byggde på våra el- och värme- hus, vi börjar komma till slutet av vårat byggande nu faktist.
vi  fick lite mer information om "finnupp" dagarna nästa vecka då vi ska uppfinna egna idéer och tankar. jag tror att jag och malin har något riktigt stort på gång... eller vi VILL komma på något riktigt stort!
sen så gick ju jag och malin på stan som sagt för att titta på skorna.

när jag kom hem så ville mamma också gå lite på stan så vi gjorde det en stund vi också. på kvällen sen så fikade vi lite och spelade kort, med famlijen. och vem vann då...?! jag så klart!!! jag är helt oslagbar i kort, hihi. :)
ha det bra : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0