today I'm wearing...

en tisdag med topping
idag har varit en ganska bra dag att ta sig igenom. det började med att vi hade teori på idrotten, vilket var ganska underhållande, eller det som var underhållande var när våran idrottslärare började att sjunga en motions sång, hehe!
sen var det lite vanlig matte, franska och läsning. På So:n pratade vi om prao, jag vet väl inte på pricken var jag ska praoa men något med jurudik skulle väl sitta som en prick i mål, "prick i mål" hihi, vilket uttryck liksom...
väl hemma i "flyttlådan" så blev det mest pluggning och packning, ovanligt va?! hehe.
jusste dagens paus blev en semla, god som tusan!
hemmagjord, ofc!



favoriten


  • Odd Molly tröja lila
  • vitt sunshine linne
  • svarta BikBok byxor

Kommentarer
Postat av: malin

åh jag älskar din tröja <3

2009-01-27 @ 21:08:27
Postat av: 08 Fredrik

kan du inte ha några snygga bilder istället, typ på mig eller så :]

2009-01-28 @ 15:37:04
Postat av: hemlig beundrare

kan du inte ta med ditt söta ansikte nästa gång! <3

2009-01-28 @ 16:15:45
Postat av: Anonym

Så jeeevla snygg! Kan vi int träffas någon gång? :D

2009-01-28 @ 18:36:17
Postat av: olivia

Naic!

2009-01-28 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0