the "blogg" family

good morgon världen,
idag vaknade jag av att mamma ringde, eftersom hon jobbade så ringde hon. hon skulle tydligen berätta om en blogg.
det visade sig att mamma hade gjort en blogg, min mamma liksom...vi får väl se hur det går med det, men det går nog bra :) hon heter iallafall ulrikawallin.blogg.se om någon skulle vara lite intresserade!
planerna idag lutar åt en hemma dag, städa i mitt rum, det behövs, det kan jag lova...!
jag måste också palla mig till en affär som har a dvd- skivor som man kan bränna på. annars så får vi se vad dagen har att bjuda på! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

för hjälp brukar du inte vilja ha

2009-01-24 @ 18:12:37
Postat av: olivia

Jasså du säger det ja ..... Vänta bara tills jag också skaffar blogg då då kan man kalla oss

"The blogg family"

2009-01-24 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0