sömntuta

det är nästan lite pinsamt att berätta när jag vaknade idag asså. fast jag somnade ganska sent också... jag vaknade vid 12!!! helt otroligt, fast det behövde jag nog efter första veckan i skolan och så.
idag har jag inget specielt uppskrivet på att göra listan, eller jo en sak. jag ska ta bort den gamla vallan på skidorna idag tror jag, det blir nog inte mer snö den här vintern här på gotland :(
imorron är det faktist ingen skola fast att det är måndag! vi har mentors dag, och då kommer man bara till skolan i en halvtimme och pratar i en liten grupp om skolan och klassen.
vad som händer ikväll får återstå så får vi höras om det igen.  puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0