sent igår...

fortfarande trött efter en lång kväll framför datorn, jag skulle fixa i ordning min bakrund och det var ju inte det lättaste direkt...
och efter att jag varit vid datorn kunde jag absolut inte sova, så jag gick upp och kvälls fikade, eller natt fikade kan man säga. en sen natt ledde till en sen morgon, så jag vaknade inte förrän Malin ringde, men jag orkade inte gå upp då så jag ringde upp henne lite senare istället :)
som sagt så skulle jag ju vara med emma idag, för vi skulle vara barnvakt åt hennes lilla syster Ella, hon är bara för rolig och gullig asså<3, men eftersom jag vaknade så sent och halva dagen hade gått så blev det inte så länge eftersom att emma skulle på gymnastik lite sennare idag!
nu är jag istället hos malin ♥  hon behövde lite hjälp med sin blogg så jag hjälpte henne lite med den, besök gärna henne på www.millymalin.blogg.se :)

xoxoxo, som malin brukar skriva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0