nya huset, inatt

kan det blir bättre...?
inatt ska jag sova i nya huset, men mamma och olivia ville inte, så jag och morfar tog med våra viktiga saker och gick dit. mina viktiga saker var typ: mobilen, datorn, kläderna, sminket och locktången. jaa, ni hörde faktist rätt, -locktång! det betyder lockigt hår imorron. det är faktist ovanligt mig att ha, det är bra för då kan jag inte ändra mig i morgon bitti till platt hår med tanke på att jag inte har med plattången. smarta jos, som lurar dig själv!
VET NI ?! jag har fått en dubbelsäng nu :) fatta vad soft att sova med hur mycket plats som helst!
men pricken över i:et är väl med datorn i knät, det kallar jag soft!!!

imorron, sovmorgon till 9, plugget, sedan hem, eller hem till förra hemmet typ... jaja, för att flytta över alla saker, nu är det ju bara jag och mina "viktiga saker" som är här!
dags att sova i min STORA säng nu då =) god natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0