nu är julen putts väck

kanske lite sent att ha kvar julsakerna till nu, men idag tog vi iallafall bort dom sista juldekerationerna, det känndes på något sätt skönt men ändå lite tomt.
idag har jag fortsatt att vara uppfinnar jossan och har gjort uppfinningar som faktist kan bli något. vi är med i en tävling som heter varumärket Gotland, och jag har gjort ett bildspel med gotlandsbilder igår kväll, det blev någurlunda bra. men en sak som jag är lite imponerad av mig själv är att jag klurade, eller så svårt var det faktist inte att bränna över den till en Dvd skiva, riktiga uppfinnar jossan liksom.
malin ritade en bild eller bilder, det är helt j***a sjukt att man kan rita så egentligen. hon borde vinna hela alltet!

nu har jag precis slagit en hammare genom pepparkakshuset, boooom så var hela underverket krossat. fast det var ganska gott, lite dammigt kanske men men.

FÖRE
visst var det fint ?!


EFTER gott var det iallafall!


cholkadbil som jag har fått av Kornelia som jag tillslut satte tänderna i.


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahah, stiligt Jossan ;)

2009-01-22 @ 21:53:40
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Kornelia

va ? åt du upp den ? haha, jag trodde att du aldrig skulle röra den !! :)<33

2009-01-23 @ 15:58:29
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0