nu är dom mina !

idag efter skolan så var jag och mamma på stan, och gissa vem som fick adidas skorna då ?! Moi. merci mammsen ♥

Sovmorgon idag:)

vaknade av att malin ringde och sa att det var dags att gå upp, efter en stund kom emma hon hjälpte mig att bestämma kläder, sen kom malin och vi gick till skolan, like everyday.  på musiken spelade vi gitarr, vi ska snart ha ett prov i gitarr. men jag tror nog att det sak gå bra, jag kan ju MVG nivån så jag hoppas på det bästa, hihi =)
vi gjorde klart våra hus på tekniken idag också, vilket man skulle vara idag...
som sagt va jag och mamma på stan idag på eftermiddan, malin ringde typ en gång i halvtimmen och undrade om jag skulle komma snart för jag ska sova hos henne ikväll.
exotisk tallrik säger jag bara! fy tusan va gott det var, med typ 20olika frukter. mummma. sen blir det nog inte lika nyttigt, vi har ganska mycket godis som väntar! <3
 exotiska frukter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0