Nina och gitarren

idag var jag i skolan i en halvtimme för att vi hade den här mentorsadagen som jag pratade om förut. jag, malin och nina. vi var där vid halv 10, så jag fick en liten sovmorgon också :D
efter så gick vi lite på stan och tittade runt lite, sen så gick vi hem till nina. jag skulle ha en liten gitarr lektion med henne, och malin också då. vi ska snart ha gitarr provet så jag stck hem och hämtade gitarren. det gick ganska bra för henne faktist, jag tror hon gillar det också för hon tittade på gitarrer på nätet idag så...
medan nina spelade så lekte vi lite med ninas lillebror också, värdens sötaste som är ungefär 1,5 år och heter conrad. guud va sööt han är asså!
jag provade ninas spikmatta också för jag hade lite ont i ryggen, och den var ju jätte cool, en sån borde alla ha! =)
sen hade jag helt glömt bort att det var pax träning, men kornelia påminnde mig som tur va! pax är vår gycklar grupp. det får vi prata mer om sen, hur det var.

kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH JAG HAR HAFT TRÄNINGSVERKA HALA DAGEN OM DET ÄR NÅGON SOM BRYR SEJJJ?

2009-01-19 @ 21:16:21
Postat av: Nina

jojo tack

2009-01-20 @ 17:48:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0