mumms med mummsmumms

dags för doping mitt i flytten, det blir en mummsmumms!
jag trodde att mitt rum var klart men det gick yttligare ner i 2 karonger till, så nu är det 7 st, helt otroligt, det är ju tomt men ändå inte...

idag, vanlig måndag. seeegt som vanligt! i skolan har vi gjort det vanliga, och precis när våran klass skulle ha datasalen så kolappsar nätverket och vi kan inte förtsätta, så typskit!
en annan sak, jag har lärt mig att sticka! woohoo, det var lite coolt va!?
nu ska jag ut med lilla Wilma och Nina på en promenad.
p.s skulle hälsa att robin var bäst, eller efter mig då!


Kommentarer
Postat av: olivia

jjaaa mmmumms!

det var helt undervart gott

2009-01-27 @ 08:53:26
Postat av: Mammiz

Idag kan du få semla när du kommer hem. Kramiz

2009-01-27 @ 13:00:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0