krulltott

idag vaknade ja goch undrade var jag var, jag tittadde mig omkring och kom på att jag var i nya huset. det var jätte skönt att sova i min nya säng =)
som jag berättade igår så skulle jag ha lockigt hår idag, och så blev det.
idag hade jag lite sovmorgon till 9, i skolan rullade det på som valigt. vi fick reda på att vi ska ha gitarr provet nästa vecka! vi hade också ett oförberätt prov i So, etik &moral, jag satt kvar längst, som vanligt, hihi^^

väl hemma "nya hemma"  så var det fullt, fullt av kartonger. mamma och morfar hade kört flyttkartonger hela dagen, och det fortsatte även när jag kom. men nu börjar det likna något!
smarta jos skulle försöka få igång Tv:n sm ingen annan hade fått igång, och vipps så funkade den. jag har typ magiska fingrar, eller så är jag bara väldigt smart !!!
nu börjar jag känna doften av maten, nu ropar dom att den är klar också, time to go=)

odd molly tröja
sunshine linne
wesc jeans
thomas sabo smycken

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Du är vekligen utrustad med framåt anda och har en förmåga att se lösningar och inte fastna i problem. Kramiz jag är så stolt över dig

2009-01-30 @ 20:17:53
URL: http://ulrikawallin.blogg.se/
Postat av: olivia

tjena (3

hoppas det blir fint i ditt rum

(med lite hjälp från syrran så ska det nog bli fint)

Puzziz och kramizz

2009-01-30 @ 21:23:31
Postat av: Nina

Nästa vecka? :O

Träna med mig!!!

2009-01-30 @ 21:44:16
Postat av: bbb

du är alltid så gullig!!! <3 ps. du får träna mig också!!!

2009-01-31 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0