helt vanlig skoldag

vaknade av att telefonen ringde och klockan var 07.05, det betyder att det måste vara malin. men jag orkar inte svara så jag låter mamma göra det istället. men klockan var mycket så jag var tvungen att palla mig upp ändå eftersom det var skola idag...
jag gick upp och fixade det vanliga innan en skoldag, så som att sminka mig, fixa håret, äta :) sen var det bara att gå ut, i det kalla och blåsiga vädret. "inte kul känsla"
väl i skolan så började moi med Francois, inte det roligaste men det funkar. sen rullade dagen på som en vanlig seg måndag, men sist hade vi syslöjd. det var ganska kul faktist. vi håller på att sticka och jag har ingen idé om vad jag ska sticka, någon som har en bra idé som jag kan göra?
men efter skolan så gick jag och Malin hem till mig och pratade lite och spelade keyboard typ :)
jag skulle egentligen vara med emma idag, men det blev lite mkt på en gång så vi tar det en annan dag <3

nu sitter jag i sängen med datorn i knät, det är otroligt bra det här med mobilt bradband  asså =)  imorron, tisdag.... hm, inte så mycket planerat faktist...    ha en bra kväll <3


Kommentarer
Postat av: bbb

vi kan va om du inte kommer på nåt annat eller vill nåt annat <3 xoxoxo

2009-01-12 @ 19:29:31
Postat av: Memmagrisen

men vi skulle väl hitta på något gumman?:)<3

2009-01-12 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0