Heldag i kyrkan...

Äntligen hemma nu efter en lång dag på min konfimations träff. Vi hade bestämmt oss för att gå dit. men av någon anledning så skulle Nina bli sen, så jag och emma bestämmde oss för att gå lite tidigare. det va långt, ända till terra nova kyrka liksom...
vi gick in på ica maxi en stund också eftersom vi hade tid! Väl framme så kom nina och dom andra också. fast dom hade åkt bil! I kyrkan blev vi indelade i grupper och pratade om julen. sist var det en gudstjänst, inte den roligaste dagen direkt...
nu har jag ätit pizza och sitter i sängen. imorron ska nog jag och söta lilla emma va :) ♥


Kommentarer
Postat av: Emma <3

haha älskling du kan va sötast :D

2009-01-10 @ 22:49:17
Postat av: nina

förlåt förlåt

2009-01-11 @ 09:51:58
Postat av: malin bbb

oj vilken tur att jag inte konfirmerar mig då!!! puss o kram xoxoxo

2009-01-11 @ 12:15:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0