Flytt Jossan*

idag har vi flyttat dom sista sakerna, sista flyttlasten kom alldeles nyss. vi har sprungit och åkt som hamstar i ett hjul hela dagen. fast det har ju gett resultat att det är klart nu, tack och lov.
min lilla idé om mitt rum är nu verkställd och det blev bättre än väntat faktist. fast det är bara det att man inte riktigt kan uppleva den där känslan när det står flytt kartonger så att man inte ser golvet, det är ganska kul att leka lite hinderbana för att komma in och ut ur rummet, men det kommer det att bli ändring på snarast !
i resten av huset är alla skrymslen och vrår fyllda till 110%
dags att börja varva ner nu och ta lite kväller tror jag...!


glöm inte att rösta på mig på www.blogglista.se
sök på josefineullberg, så kommer jag upp =)
tack så mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0