dags att hoppa i lopplådan

med tanke på att jag bara har sovit i 2,5 timme på 1,5 dygn. det är inte så bra. så jag ska börja tänka på refrängen nu och hoppa i lopplådan, hehe... jag använder ganska roliga uttryck för att sova kanske :P

lite om idag också kanske....
jag vaknade faktist tidigt ändå, fast att jag sovit så lite! men i skolan märktes det att jag var övertrött, vi hade idrott som första lektion och jag var så speedad, som den där ekorrenfrån "på andra sidan häcken" när han dricker coffein , hihi. vi spelade innebandy. restan av dagen var sövande, typ läsning och film.
men sist hade vi rörelseverkstad och då blir man pigg igen...

goo natt och sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Diana

Speedad* Fina ;)

2009-01-21 @ 16:50:27
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0