ångesten!

nu är det ungefär ett halv år kvar till jag ska vara med i Tjejmilen. JAG, asså en MIL, ska jag springa, jogga, lunka, eller gå! jag har nästan inte tränat någonting inför det, den härliga tanken av julskinkan och co. gör att jag ännu inte kommit igång med träningen...
mamma var med förra året, och det gick väl hyfsat, men i år så har hon mig att tävla emot också! fast nu ska jag inte vara för kaxig...!
fast när man flyttar och ska packa ihop ett helt hus på några dagar är en träning i sig, springa upp, ner, till köket, förådet. inte kan man tro det, men SANT är det iallafall!

tjöjan man ska ha på sig när man ska träna till tjejmilen.
på tröjan står det: "jag tränar för Tjejmilen 2009"
hoppas den kommer till användning...


ännu mer ångest...
tror det blir sista natten i det "gamla" huset inatt. imorron flyttar ja g och alla saker.

liten snabbis om idag då,
hmm, var började dagen...? juste! dagen började med att jag följde med Kornelia, hon skulle ta bort ett stygn från en leverfläck som hon tagit bort för en vecka sedan. hon var lite nervös, fast hon klarade det gallant :D
sen har vi jobbat lite med engelska och matte, som vanliga onsdagar. I skolan har vi ett pingis rum, där sitter hela klassen sammlad på rasten. för det mesta spelar man ju pingis där förstårs, jag är inte direkt en höjdare på det, men kul är det ändå!

Kommentarer
Postat av: bbb

jag ska se till så att blodet pumpar!!! hahaha

<3

2009-01-28 @ 22:09:02
Postat av: 08 Fredrik

Lycka till med flytten, sov gott min favo låsas dotter.

2009-01-28 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0