alla underbara vänner

hejhej !

jag vill bara börja med och tacka alla mina underbara kompisar runt omkring mig. Ni är vänner man inte vill tappa taget om och jag jag vill verkligen säga det nu, att ni betyder så oerhört mycket för mig så det är inte sant. Kompisar som är inte löv som faller ner från ett träd som man kan hänga upp igen! Ni vet vilka ni är, ta till er älskligar  ♥

till dagen händelser då...
skolan som vanligt, fick gå upp lite tidigare idag för att min lilla hund ni vet, wilma skulle få en liten promenad på morgonen.
 let´s start with Svenska, vi håller på med etik&moral just nu och gjorde en ganska vanlig övning, när vi var klara så sa våran lärare att det hade varit ett prov!!! ajaa, det gick som det  gick...
sen så hade vi slöjd och vi stickde, sen efter lunch så blir man så himlans trött. vi satt u datasalen men ändå. sist så hade vi SO-12:an, och det va ju inte min starka sida idag inte. det är alltså en frågesport i grupper, jag var kanske lite för okonsentrerad kan man säga.
sen efter en lång dag gick jag hem för mig själv och vilade lite, syrran skulle rida idag men jag orkade inte följa med den här gången så jag stannade hemma vid datorn och så har jag plinkat lite på gitarren =)

Kommentarer
Postat av: xoxoxo

åh vad gullig du är!!! <3

2009-01-19 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0