10 tips om du inte kan sova...

inatt så kunde jag verkligen inte sova, jag somnade inte förän vid 04.00 inatt! helt otroligt, jag kunde bara inte så här kommer 10 super tips från mig om du inte kan sova. det här gjorde jag i natt:

1)  platta håret tills imorron, så att man sparar tid på morgonen. (kornelias knep faktist, som hon lärt mig)

2)  måla naglarna om man tycker det är fint. bara om man har bra ljus annars blir det bara dåligt.

3)  gå ut med hunden, om man vågar. för då får man liksom frisk luft och rensar huvudet lite.

4)  göra läxor är bra, man är så övertrött att man blir pigg så det passar bra, inte för att det kanske är det roligaste men...

5)  äta kakor och dricka te, det är perfekt. man ska inte dricka obo´j för då blir man bara ännu piggare!

6)  städa garderoben, det är alltid bra, man hittar också alltid något som man glömt bort.

7)  bestämma kläder tills nästa dag, då sparar man mycket tid och kan sova lite längre nästa dag.

8)  lägga fram kläder, nycklar, mobil, läxor och andra viktiga saker så att man inte glömmer dom.

9  )bygga korthus, det är bra för då blir man så sur när det inte fungerar och man kan blir sömning

10)  spela spel på mobilen, skärmen är ganska liten så ögon blir trötta och tillslut somnar man!

där var mina 10 super kan inte sova tips =) men vi får hoppas att det inte blir så att du inte kan sova <3


Kommentarer
Postat av: Kornelia

haha, yees ! ;)<3

2009-01-21 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0